litt peiling Startet 15.April.2009 Link til dette innlegget Startet 15.April.2009 Er det mulig å koble av eller fjerne sluregir? fjerne spaken kanskje? Blir litt skremt av dette med å "komme" borti hendelen med turtall o 1200omdr/min Ser heller ingen fordeler med sluregir på en familiecruiser Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Du kan selvfølgelig fjerne spaken selv om jeg synes det høres litt drastisk ut, dette er jo en funksjon som mange ønsker å ha! Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Du kan jo koble fra splinten på armen nede på gearet og vri den løs. Da har du alt inntakt til du skal selge, da er det bare å sette på plass igjen. Ta vare på splinten, evt tape den fast en plass i motorrommet. Har brukt sluring ved fiske for å ikke drive av for mye... Også greit å bruke der det er trangt hvor jeg ønsket å slippe å måtte koble inn og ut hele tiden...Har hatt 3 unger som surret rundt, men opplevde aldri at spaken ble rørt av de... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.