PIPaulsen Startet 16.April.2009 Link til dette innlegget Startet 16.April.2009 Imorgen starter Båtmessen i Haugesund. Den har fått det passende navnet "styr mot drømmen" som i fjor. Er det noen båtplassen medlemmer som skal innom ? Det er meldt fint vær, så jeg tror messen kan bli bra iår. Haugesund Båtmesse Her er en link til Messen. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
index Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Jeg skal innom!! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
PIPaulsen Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Jeg gleder meg hvertfall, med det været som er meldt så blir det sikkert mye folk og liv :) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
SveinHa Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Jeg har ingen planer om å gå der. Synes det er ikke så rent lite smålig å måtte betale for at selgere skal prøve å få meg til å kjøpe ny båt Om jeg var i markedet for ny båt hadde jeg kanskje prostituert meg såpass at jeg hadde stukket innom.... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
PIPaulsen Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Vel, nå er det jo ikke selgerne som sitter igjen med inntekten for billettsalget da, jeg kan forvisse deg om at det koster selgerne ganske mye penger å stille ut på messen, og det er nok ganske kostbart å avvikle et slikt arrangement. Men det er selvsagt opp til deg om du ønsker å komme på messen eller ikke :) Jeg har ennå aldri sett en båtmesse som det har vært gratis inngang på, så det er nok ikke vanlig. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
SveinHa Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Joda, jeg skjønner jo også at det koster å arrangere slikt men så lenge jeg ikke har konkrete planer om storhandel holder jeg meg unna... De fleste utstillerne er jo lokale og de kan jeg stikke innom til helt gratis når som helst Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
jupan Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Hvor mye koster det å gå å se da? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Husker ikke helt men i fjor snudde jeg i porten da de ikke tok kort og jeg hadde bare 300 i kontanter med meg... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Blue_Dragon Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Hadde det vært gratis så hadde jeg kanskje tatt turen. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Har hørt at det skulle være noe i stavanger også, er det noen som vet noe? Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Det skal visst være en messe nede i Lervig (hos Garstad og Maritim). Vanligvis er det jo båtmesse i Hillevågsvannet denne helgen (første helg etter påsken), men den er i år avlyst.. (Finanskrise?!?) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Har hørt at det skulle være noe i stavanger også, er det noen som vet noe? Jasså ja, du kommer på samlingen...? Det er stor sannsynlighet for et jeg kommer innom en dag..... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
skage Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 (redigert) Ja vi skal ned med ungene og seile på lørdag og søndag. Jeg selv drar ned torsdsag kveld for jeg skal ha West Coast Yathing til og trimme riggen på Bavarian vår på fradag. Vi legger oss i stavanger seilforening sitt anlegg. Redigert 16.April.2009 av skage (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Hvor mye koster det å gå å se da? Mener jeg betalte en hundrelapp sånn ca i fjor. Har ingen problemer med å betale såpass for et par timer med inspirasjon. Stiller litt på linje med å kjøpe et båtblad, egentlig... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Klumpen Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 For en voksen koster det 100 kroner. Blir været som lovet, så blir det en tur på lørdag. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 (redigert) Planen er å ha seg en tur, ja NB! Prisen står på hjemmesiden, kr 100,-/ 50,- voksen/barn. Redigert 16.April.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 eg har ennå aldri sett en båtmesse som det har vært gratis inngang på, så det er nok ikke vanlig. Da bør du ta en tur til Kristiansand Båtmesse 6-7 Juni. Gratis adgang http://www.kristiansand-baatmesse.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Er båtmessa allerede nå.... Da er det jo obligatorisk å ta seg en tur. Flott at noen får i gang båtmesse. Positivt tiltak!! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Vi legger oss i stavanger seilforening sitt anlegg. Jeg så du lå der.. Må ha vært en tur fra Haugesund med det været vi har hatt i dag! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
alfb Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Planen er å ha seg en tur, ja Regner med å gå sjøveien, noen som vet hvor enkleste/beste plassen å legge til Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Det er jo noen hundre meter gjesteplasser nordover fra messeområdet da, så det burde være lett å finne seg en plass! Bare ikke legg deg på de reserverte plassene for rutebåter etc. Om du skal overnatte, anbefaler jeg deg å legge deg i nord for utestedene, det blir litt fredeligere da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sodne Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Eg tar turen med guttane, dei glede seg ein "travvler" så bestefaren deiras har snakka om . ellers e det elias film og middagsbufee. lite seilbåt då. Her kunne fleire av siddisane tatt turen syns eg. Lunde solgte visst 3 bav. ifjor Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
duppern fra dram Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 bildet på side en fra nimbuster er fra fantebukta Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 17.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Ja, da var første kvelden på messa overstått. Det ble en flott dag min sol og masse smilende folk på kaien. Håper været holder seg i helga. Det ser hvertfall ut til å bli en messe med gost oppmøte, alltid hyggelig å være på messer når det er mye folk å liv. Mye flotte båter å se på var det hvertfall, og flere skulle vistnok dukke opp på kvelden i kveld og i morgen tidlig. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.