cokken Startet 25.Mai.2004 Del på Facebook Startet 25.Mai.2004 SELFA! Noen som har erfaring med Selfa 26 kombi?? Kunne tenke meg en slik båt. Noen som skal selge?? Per Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 25.Mai.2004 Del på Facebook Svart 25.Mai.2004 Selfa selges(ble solgt?) også som Husky. De fleste er halvfabrikata og selges i to utgåver: 26 og 29 fot. 26 foteren er mer en sjark med mindre overbygg mens 29 foteren har større overbygg. Men det finst også mange 26 fotere med overbygget til 29 foteren. Var på nippet til å kjøpe en slik som halfabrikata i vinter, men slo det fra meg. Båten er en god sjøbåt, men har et "sjarkskrog" som gjer den litt tungdreven. Dvs. du må ha stor motor for å få noe fart på båten. Trur toppfarten ligger på rundt 15 knop med vel 100hk. Dette gjør båten litt dyr i drift, og det re vel bedre å kjøre i snekkefart, 7-8 knop og heller ha mindre motor og dieselutgifter. Selv har eg kjøpt meg en halco 26 (kom på tunet i dag ) som eg vil sei er et veldig godt alternativ.... Ikke så mye infomasjon, men dette var det eg vet.... Lykke til med båtkjøp! Sitér dette innlegget Link to post
Husky Svart 25.Mai.2004 Del på Facebook Svart 25.Mai.2004 Jeg har en 29 foter og er veldig fornøyd med den. Ganske lik 26 foteren, men en del "voksnere". God sjøbåt og har bra selvlensende utedekk. Den er forøvrig til salgs, men ligger i en litt annen prisklasse. Ligger forøvrig en 26 foter til salgs her: http://www.rubrikk.no/bat/706/17861/ Sitér dette innlegget mvh Espen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.