Nidelv 28 Søgne Startet 16.April.2009 Link til dette innlegget Startet 16.April.2009 (redigert) Alt om båt Redigert 16.April.2009 av Nidelv 28 Søgne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Hei, Og hva er det som er bedre med denne enn båtplassen? Du måkke komme her og komme her Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Alt om båt Dette synes jeg var helt ubrukelig. Skal man f. eks. finne noe om måker og måkedritt, må man lete på "H" (Hold måkene vekk)! Totalt ubrukelig opplegg. Baatplassen er etter min mening i en annen (og langt høyere) divisjon. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Baatplassen er i tippeligane. Alt om båt er i 3 divisjon Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Medusa Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Takker for linken, Nidelv. Etter å ha sett litt gjennom den fant jeg mye nyttig. Kom gjerne med flere slike... Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Utrolig så negative vi var i dag da....... Linken er bra den, jeg fant i hvert fall flere interessante ting. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
elfranse Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Hei. Støtter siste taler Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Mange fine tips i den linken der. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Dette synes jeg var helt ubrukelig. Skal man f. eks. finne noe om måker og måkedritt, må man lete på "H" (Hold måkene vekk)! Totalt ubrukelig opplegg. Baatplassen er etter min mening i en annen (og langt høyere) divisjon. Benytt søkefunksjonen i browseren din så søker du enkelt i alle ordene i innledningen til hvert punkt. F.eks. måke, lekkasje osv. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 17.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Her må jeg komme med en kommentar, Baatplassen er best, det er jeg helt enig i, men den linken hadde noen greie huskeregler generelt båt. Jo flere gode ting desto bedre.Husk at Baatplassen formidler denne side igjen,hurra for Baatplassen. Vær nå litt blide i sola da !!hehehe Ha en flott helg! Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Var jo nesten rart båtmagasinet hadde gitt lov til dette. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Det som er bra med "alt om båt" er at emnene er sortert i kategorier. Det var det her på BP også, men pga. problemer med alle nye trådene på gamle emner, måtte denne systematiseringen gis opp, desverre. Da jeg var ny her på BP, leste jeg flittig om diverse problemer/spørsmål jeg hadde. Da var det svært greitt å finne fram og få svar. I alle fall greiere enn i dag. Som nevnt ovenfor, er det mulig å søke etter svar i tidligere innlegg her på BP. Men det er mange som ikke gidder(?), og bare lager nye emner på gamle tråder. Kunne ha ramset opp mange eksempler. Støtter forslaget i en annen tråd om å lage kategorier. Emnene kan gjerne være "hulter til bulter" i ÅF som i dag, men kan med forslaget bli automatisk sortert pr. kategori uten at det koster for mye i adm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.