Jump to content

En utrolig bra link-alle spørsmål om båt!

Nidelv 28 Søgne

Recommended Posts

Dette synes jeg var helt ubrukelig. Skal man f. eks. finne noe om måker og måkedritt, må man lete på "H" (Hold måkene vekk)! Totalt ubrukelig opplegg. Baatplassen er etter min mening i en annen (og langt høyere) divisjon.

Benytt søkefunksjonen i browseren din så søker du enkelt i alle ordene i innledningen til hvert punkt. F.eks. måke, lekkasje osv.

Det som er bra med "alt om båt" er at emnene er sortert i kategorier. Det var det her på BP også, men pga. problemer med alle nye trådene på gamle emner, måtte denne systematiseringen gis opp, desverre. Da jeg var ny her på BP, leste jeg flittig om diverse problemer/spørsmål jeg hadde. Da var det svært greitt å finne fram og få svar. I alle fall greiere enn i dag. Som nevnt ovenfor, er det mulig å søke etter svar i tidligere innlegg her på BP. Men det er mange som ikke gidder(?), og bare lager nye emner på gamle tråder. Kunne ha ramset opp mange eksempler.

Støtter forslaget i en annen tråd om å lage kategorier. Emnene kan gjerne være "hulter til bulter" i ÅF som i dag, men kan med forslaget bli automatisk sortert pr. kategori uten at det koster for mye i adm.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...