Jan E. Startet 16.April.2009 Link til dette innlegget Startet 16.April.2009 Tenkte å høre med bla PowerParts AS. Men tlf nr på siden deres er ikke i bruk. Og alle nettkataloger står oppført med samme nr....Konkurs eller noe? Eventuelt andre cummins deleforhandlere som er billige? Tenkte i utgangspunktet på norske forhandlere, for å få en liten prisoversikt på reprasjonen i norge. Men list gjerne opp billige i USA også? Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
ivar Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Vet ikke om Nogva fortsatt fører Cummins? De gjorde iallefall det tidligere, kan være verdt å sjekke. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Takiab Svart 17.November.2009 Link til dette innlegget Svart 17.November.2009 De svarer på mail. Ellers kan du prøve Terje Fernås i Drøbak. KD-Trading er en annen. Sitér dette innlegget Link to post
SES_71 Svart 17.November.2009 Link til dette innlegget Svart 17.November.2009 Hei Jeg vet litt om dette, kan hjelpe deg med å få tak i deler direkte fra USA . Har selv handlet nye topper og diverse direkte . Send en im så kan vi ta det fra der. Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 18.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2009 Undersøkte litt, og ble overasket over hvor billige deler faktisk var til Cummins her i Norge. Men var fortsatt litt å hente på kjøp fra USA. Noen steder over dammen ble prisen ca lik som i Norge, siden de tar seg godt betalt for frakt av bla. blokk og topp. Men jeg trenger forhåpentlig ikke å kjøpe dyre deler på ca 5år. Siden jeg endte opp med 2 nye motorer i steden for brukt. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.