Båtdrømmeren Startet 16.April.2009 Link til dette innlegget Startet 16.April.2009 Det var montert en dobbel fenderholder på båten når jeg overtok den. Jeg har kjøpt meg en dobbel på seatronic men det ser utolig rart ut med to så forskjellige. Den "gamle" ser kvalitetsmessig mye bedre ut så jeg ønsker meg en til i samme utførelse. Noen som kjenner til produsent/butikk som har? Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Lurer på om du har kjøpt fatters gamle båt. Da er disse håndlaget av "gutta" på Kværner. Så fine fenderholdere lages ikke til båt. I denne båten var en Bukh 36, eksosbendet på denne er også i samme kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 er ikke en buck i min båt. sitter en sabb status 42hk i min. kjøpt i tofte Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Ok. Kan jo hende at noen andre har laget noen liknende eller at det var noen som produserte slike. Våre ble laget for fendere som var "runde" i bunnen. Dvs uten taufeste i bunnen. Bordet bak ble også laget med splitt, slik at halvparten kunne felles ned. Uansett har du en meget fin båt. Sikkert grunnen til at jeg har en Master 740 i dag. God båtsommer Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 17.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Løfter denne litt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.