Windy37GM Startet 16.April.2009 Link til dette innlegget Startet 16.April.2009 (redigert) Dæggern, det var close.. Bil uten brekket godt nok på på vei mot båten men sklir langs gjerdet og blir stående.. Brekk er undervurdert. mvh Bavaria32sport Redigert 16.April.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
JonnyBoy Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Volvo er overvurdert.... Godt det gikk bra med båten. Kunne blitt en utrivelig start på sesongen det der. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Brodern Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Hehe, blei nok ei ripe eller to der ja :) Godt båten gikk klar da Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
BjA Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Undervurdert og undervurdert Fru Blom(?) Jeg vet om mange ting en traktor er godt brukende til jeg ! Sitér dette innlegget Link to post
Kasund Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Dei som kaller Volvo for traktor, kan desverre berre innrømme nederlaget... For min volvo går det ikkje an å måke snø med!! Da dett nemmlig fram-fangeren av! Sitér dette innlegget Link to post
C-marine Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Dei som kaller Volvo for traktor, kan desverre berre innrømme nederlaget...For min volvo går det ikkje an å måke snø med!! Da dett nemmlig fram-fangeren av! Bare å teipe den litt bedre fast enn vanlig... Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Per Harald Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Bavariaen er ikke god å yppe mot. Solid båt.... Jammen godt det gikk bra. Det var lovlig nær... Se å få`n ut i sitt rette element. Synes du har burka på enda???+ Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Windy37GM Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Holder på, men ble "lurt" med på fjellet i påsken :-) Kokeapparatet er i, varmtvannstank er montert impellere skiftes i helgen (etter fjørene på Golfen til husets frue) + reimer. Tar ventilene når den er på vannet.. Har lite å si om den er på vannet eller på land. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Sydvesten Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Holder på, men ble "lurt" med på fjellet i påsken :-) Hva i alle dager skulle du på fjellet å gjøre i påsken da... eller har du båten der? Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Windy37GM Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Aner ikke.. Hjernen må ha vært midlertidig ute av drift elns. men nå er vi godt igang. Får besøk av EOS og Scand25Classic neste helg. Da blirr'e årnings! mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.