Hobby 430 Sport Startet 16.April.2009 Link til dette innlegget Startet 16.April.2009 Hei, Då er navnemerkene kommet i posten men hvor pleier man å plassere de på ei snekke?? Noen forslag?? På hver side på midten, eller på hver side bak?? noen som har bilder? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Hobby 430 Sport Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Ingen som har klistra navn på snekkå si noen gang?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Kjeles Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Er det ikke mest naturlig å plassere navnet på sideplatene? Her er en Sandvik 25: Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 De er ikke båtmerkes navn eg skal ha på!! men navn til båten. hvis du tok den Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Justic Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Det er veldig vanlig å ha navnet midt på båten, men noen har det jo bak au Sitér dette innlegget Link to post
Kjeles Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 På mine sideplater er det to navnefelt, ett for fabrikatnavn og ett for båtens navn med lanterne i mellom. Plassering av båtnavn vil nok avhenge av den enkelte båts utforming. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 (redigert) her er de et bilde av båten min.. Lurer veldig nå Redigert 16.April.2009 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
alfb Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Midtskips Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 18.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 Noen flere som har noen invendigner?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
pe_ha Svart 19.April.2009 Link til dette innlegget Svart 19.April.2009 Synes midskips paa ei snekke gjoer seg best, personlig saa mener jeg at paa mindre baater boer navnet vaere paa overbygget ett sted for bedre synelighet. Sitér dette innlegget Per Link to post
Pequod Svart 22.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2014 Driver og sjekker litt selv nå rundt plassering av navn, og har kommet fram til at det på Nidelven min er mest hensiktsmessig å plassere navnet på sidene. Men er det sånn at det er god kotyme å ha med navn + navn på hjemstedet akter i tillegg? Synes ikke det blir veldig pent å ha både navn og hjemsted på sidene? Skal vaske og polere båten skikkelig nå i helgen, og jeg tenkte å fjerne de gamle registeringstallene samt RSS-merket og plassere de nye nederst på vinduet som dere ser i øvre bildekant, har sett at flere har gjort det. Det vil gjøre plassen ovenfor Nidelv-merket ledig. Høres det ut som en god plan? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.