sol Startet 17.April.2009 Link til dette innlegget Startet 17.April.2009 Hei.Gikk til innkjøpt av kjølevannslange hos BT for en tid tilbake.Tror faktiskt ikke jeg har bruk for denne,da det visst ikke er noen slik på mitt drev.Får kjølevann inn via inntak i selve båten.Er det korrekt at denne slangen da ikke skal benyttes? (første sesong med drev.så jeg er litt grønn på dette feltet) Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Som standard har 290-drevene kjølevannsinntak gjennom slangen mellom drev og drevplate. Dersom hullet i drevplaten er blendet samtidig som kjølevannet tas inn gjennom separat skroggjennomføring trenger du ikke denne slangen. Men, vær sikker på at du ikke har både og. Jeg har lest om tilfeller i andre tråder her hvor det pga utilstrekkelig kjøling har blitt montert ekstra kjølevannsinntak i tillegg til det originale gjennom drevet. Dette har vel først og fremst vært for Bravo-drev. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
sol Svart 17.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Virker ikke som det noen gang har vært noe slange på drevet.Motoren VP40A,får kjøling gjennom en skroggjennomføring Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.