OdinIII Startet 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Startet 31.Desember.2002 Har hørt litt ymse når det gjelder Epoxy vs Polyester mitt spørsmål er kan du legge gelcoat på Epoxy (west system) vill det binde eller vil det flasse av ? Det er litt ymse meninger om dette er det noen her som vet dette ? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Er kanskje ikke helt svaret på spørsmålet ditt: det finns fargetilsetninger til epoxy slik at det evt kan erstatte gelcoat. Ellers har jeg engang lagt gelcoat-sparkel våt i våt på epoxy og så sparklet senere på en gang til. Det holdt Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 1.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2003 Polyester binder dårlig til epoxy men epoxy binder svært godt til polyester. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
OdinIII Svart 1.Januar.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2003 Takk for svar Jeg har fått bekreftet det jeg hørt. Men jeg velger å pøve det tipset med å legge litt gelcoat sparkel vått i vått på epoxyen, det burde holde (det er ikke synlig før du skrur vekk noen annet og det er ingen belastning på stedet) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 1.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2003 Finn Cato: Men jeg velger å pøve det tipset med å legge litt gelcoat sparkel vått i våttpå epoxyen, det burde holde (det er ikke synlig før du skrur vekk noen annet og det er ingen belastning på setedet) Det hva jeg gjorde eksakt ser du her: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...9467302;start=3 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.