Sjeldenutpå Startet 17.April.2009 Link til dette innlegget Startet 17.April.2009 Kom på det når eg såg spørsmål om kvifor nokon har to spor(reimer)..... Skifter dere reim kvart år "for sikkerhets skyld"? eller går det på timer el ? Bjørn Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
SveinHa Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Det viktigste er at alle reimhjul er NØYAKTIG overens og at reimen(e) er riktig strammet. Strammingen må sjekkes jevnlig, vil variere fra motor til motor og egen erfaring er viktig for å være litt i forkant av utviklingen. Kan ikke huske at jeg noen gang har skiftet reim på ren rutine men har hatt et reimhavari på en VP 41A motor (doble reimer). Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.