Åsabu Startet 17.April.2009 Link til dette innlegget Startet 17.April.2009 Hei ! Jeg har oppdaget at det lekker olje ut i fra motorenheten. ( se bildet under) Jeg håper noe kan gi meg noen tips om hvordan finne lekasjen. Jeg ser at det går 2 slanger inn i fra hver side av motorenheten. Er usikker på om slangene kan skrues ut med en skiftenøkkel eller om jeg må løse av slangen som går inn på nippelen og er feste med slangeklemme. Uansett, skal jeg kunne åpne opp motoren så må jeg få av slangene. Vil det da sprute hydrolikk olje? står dette under trykk? Er det noen pakninger eller liknede på innsiden mot motorenheten? Håper noen som har greie på det kan gi meg noen tips. Sitér dette innlegget Link to post
Åsabu Svart 17.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Her er et bilde av motorenheten sammenskrudd. Sitér dette innlegget Link to post
Åsabu Svart 17.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Hei ! Jeg løfter denne frem igjen. Er det ingen som har noe erfaring med denne motoren og hva som gjør at den lekker? Sitér dette innlegget Link to post
Knutsen Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Ta av begge slangene, hvis sylinderene er inne så er det lite olje som kommer. Da kan du ta av nipplene og løfte av dekksel, og evt. sette på slangene igjen og prøve å finne lekkasjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.