Stavanger_Seil_AS Startet 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2004 Noen som har tid til å teste denne? www.stavanger-seil.no/withboats.ppt Er ingen 4 takter fan men laget/kopierte litt på spøk for å teste dette nå. Filen er 1.5mb men det virker hos noen av dere? Atle Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 ...men det virker hos noen av dere?Totakteren virker, men ikke firtakteren. Forresten en vanvittig bra imitasjon av totakter. Hvem er kilden til opptaket? MVH Innbitt totaktsfan siden 1985 Tempo Corvette Suzuki RG250 Suzuki RG500 Yamaha RD500 Yamaha TZ250 Tempo Swing 175 Mercury Merc 500 Tohatsu 5SD Sitér dette innlegget Link to post
Stavanger_Seil_AS Svart 26.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 withboats.com har kilden i en noe annen variant. Burde vel hatt litt brumming på 4 takteren men den er vel snart lydløs iflg. 4 takter fans som denne snutten var designet for. Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 virker bra Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sparky Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 2 takter funker. Hehe. 4 takter virker ikke. Bruker IE 6.02 win home XP og Powerpoint 2002. mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 2 takter funker. Hehe. 4 takter virker ikke. Bruker IE 6.02 win home XP og Powerpoint 2002. mvh jan Ja som jeg oppfatter dette så stemmer vel det dere skriver........ 2-takteren fungerer mens 4-takteren fungerer ikke - slik er det vel i virkeligheten også. :confused: Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Erik Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 To takter virker bra (Festlig ), men 4 takter er ikke klikkbar hos meg. Lagt til : Hmm.. måtte svare noen telefoner mens jeg svarte, og imens erdet jo mange flere som har svart. Ja ja, vi er da i hvertfall enige.. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Heba Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Tja.. poenget var vel at 4-takteren er nærmest lydløs, i motsetningen til 2-takteren - så begge knappene "virket" nok... :confused: Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 ...mens 4-takteren fungerer ikke - slik er det vel i virkeligheten også.Firtakt - feiltakt? Twostroke rules! Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Til dere som mener at 4-takteren ikke virker Husk at det ikke er den høye lyden, men om propelleren sviver rundt som teller :confused: Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Kanskje det er det som er meningen at fir-takteren er lydløs, mens to-takteren "høres litt mer".....? Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Vi vet nå ihvertfall at totakteren går, men firetakteren Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Vi vet nå ihvertfall at totakteren gårEtter å ha hørt på lyden, er jeg ikke sikker på at det er motoren som går, men heller at det går for personen som sitter oppi båten Sitér dette innlegget Link to post
Laguna Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Det er lagt inn en tom autofigur over kvappen for 4-takter. Fjerner du denne får du lyden på 4-takteren. ooooOOOAAAAA skikkelig motorlyd !!! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Duverden, for en lyd..den er jo totalt selvforklarende. Tenk deg å høre den totakts-kakklinga, når du får den hårete V-12 låta. :flag: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Guest Sparky Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nå skjønte til og med jeg den. godt poeng :lol: :lol: mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 To-taktern er jo bare helt RÅ! Snakk om bra imitasjon..(...var det egentlig imitasjon? lignet endel på min gamle to-takter...) :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Trond M. Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Det er lagt inn en tom autofigur over kvappen for 4-takter. Fjerner du denne får du lyden på 4-takteren. ooooOOOAAAAA skikkelig motorlyd !!! Hvordan kom du på å sjekke det ! Men, det virker - morsomt. Tips til Stavanger_seil_AS: Høyreklikk på bildet av firetakteren, velg rediger, klikk på den øverste gule boksen, klikk på den nye rammen som dukker opp, trykk delete og lagre filen på nytt slik at flere får gleden av å høre firetakteren - siden den ligger der. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Må nesten flire litt av denne tråden. Jeg synes det er meget bra at vi har rom for litt humor med innlegg som er litt på kanten. Bra folkens. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.