Enzo Startet 17.April.2009 Link til dette innlegget Startet 17.April.2009 Jeg har min årlige gjennomgang av forsikringene og denne gangen så forespurte jeg hos NSF (Norsk sykepleier forbund) da kona er medlem der , prisene derfra gjør at jeg fikk hakeslepp så jeg lurer på om det er noen her som forsikrer der og kan si om det er noen bakdeler. Det er så billig at jeg nesten ikke tror tallene , boligen med innbo og garasje er rundt 40% billigere enn den billigste av de andre , båten faller fra rundt 8500.- til 3750.- den dyreste bilen er ca 60% billigere der osv osv slik fortsetter det på det meste , eneste man får billigere andre steder er husdyrforsikring. Hva er haken ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Hva er haken ? Sykepleiere og kirurger erstatter bil/båt mekanikere ved skade. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Dette er gjennom DNB forsikring. De startet opp fra nyttår. Hadde ikke hatt betenkligheter med å være forsikret der fremfor et annet selskap. De satser stort på serrvice og skadeoppgjør, og har jo et ganske godt apparat å støtte seg til. ( Jeg jobber selv i tilknytning til forsikringsbransjen, men dog ikke i DNB) Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Hvis det er DNB så er det Vital som har forsikringen. Har selv forsikring gjennom DNB og Vital. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Niks. Alle nye forsikringer blir tegnet i DNB forsikring. Alle løpende forsikringer i Vital blir konvertert fra Vital til DNB ved forfall. Vital skadeforsikring utfases. ( vital livsforsikring består imidlertid som før) Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Niks. Alle nye forsikringer blir tegnet i DNB forsikring. Alle løpende forsikringer i Vital blir konvertert fra Vital til DNB ved forfall. Vital skadeforsikring utfases. ( vital livsforsikring består imidlertid som før) Aha... Dette var nytt. Er det sendt ut noe info på dette eller er det noe du bare vet? Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Fra nettsidene: DnB NOR skadeforsikring er i gang Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Synd jeg er skilt fra min sykepleier da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.