PAGURUS III Startet 17.April.2009 Link til dette innlegget Startet 17.April.2009 Vi har en Wallas 90, parafindrevet kokeapparat i båten. Den har vært treg å tenne i det siste, men etter flere forsøk, så pleier den å tenne etterhvert. Nå nekter den å tenne... Det er nok av lampeparafin og strømstyrken er god. Hva kan være problemet ? Har hørt at det finnes en "tennspole" (eller noe slikt), som må skiftes med jevne mellomrom. Jeg har aldri gjort noe med den. Kan man skifte dette selv, eller må jeg skru ut hele greia og levere det inn (eventuelt til hvem ?) ? PAGURUS II Sitér dette innlegget "Sommer... alltid!!!..." Link to post
Bajaz Svart 17.April.2009 Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Hei ! Nærmeste båtutstyrsbutikk har vækesett til denne! Regner med at det er dette som er problemet når du sier at spenningen er ok. Følger med en ok instruksjon om hvordan du gjør dette selv. Har gjort dette selv et par ganger og for meg er det verste at det er fryktelig kronglete og komme til der hvor Wallasen er montert. Lykke til ! Dette klarer du fint selv.. Sitér dette innlegget Mvh. Bajaz Bella 621 Mercury Optimax 150 Link to post
PAGURUS III Svart 17.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2009 Glimrende. Takk skal du ha. Jeg må nok skru ut hele greia for å komme til... Sitér dette innlegget "Sommer... alltid!!!..." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.