Tox Startet 18.April.2009 Link til dette innlegget Startet 18.April.2009 Vi har vel alle hatt problemer med septikklukt fra luftesalngen til septikken, i mer eller mindre grad. Jeg ser nå at både Maritin og Seatronic selger kull/karbonfilter, som skal fjerne denne lukten. De er forholdsvis dyre(Seatronics har den beste prisen) så jeg vil gjerne få vite om det er noen som har erfaring med disse filtrene før jeg kjøper, eventuelt....... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 spør hvordan kull det er i filteret. Det absolutt beste er kull fra kokos nøttskal. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Framtia Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 Les denne tråden, der er det mye fornuftig. Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Tox Svart 18.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 Det er det samme filteret de selger. Hos Maritim så betegner de det som "aktivt kullfilter", Seatronic kaller det "Karbonfilter", det ser ut til å være det samme filteret Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 18.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 Takk Framtia, I den linken var det mye god informasjon, og ga vel det svaret at jeg kan spare noen hundrelapper på dette filteret. Det er sannsynligvis bedre å unngå dette problemet ved bruk av gode kjemikalier, og hyppig skylling/tømmng av tanken(e) Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 Noen som har prøvd surmelk på tanken?........ Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 Noen som har prøvd surmelk på tanken?........ Jeg prøver stadig vekk dette, har ikke merket noen bedring Men det er kansje fordi jeg har drukket surmelken selv først Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Hydrox Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 880 Surmelk er jo bra når man er til fare for omgivelsene. Skulle ikke ikke forundre meg om en liter surmelk rett i dassen og pumpet inn på septikken kunne gjøre susen. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 880Surmelk er jo bra når man er til fare for omgivelsene. Skulle ikke ikke forundre meg om en liter surmelk rett i dassen og pumpet inn på septikken kunne gjøre susen. Glem surmelk, det skal være Biola med fruktsmak.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.