Guest hanekos Startet 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2004 Hei ! Det nærmer seg sommer med stormskritt, og jeg er litt sent ute, men har behov for fagkyndig hjelp for å få skiftet en impeller + eksosbelg på et Mercruiser Alpha One hekkaggregat, er det noen som kjenner til firma eller personer i vestfold (båten ligger på land i Sande i Vestfold) som utfører slika jobber ???? MVH Hans Erik Kosberg hekosberg@skotvedt.no Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Vallø Marina - Tønsberg Båsenteret Vestfold - Larvik Begge er autoriserte Mercruiser forhandlere - antakelig med litt ventetid nå Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Du kan jo også prøve Skjæret motorservice på Nøtterøy. Tlf 33 39 29 66 / 91 35 78 83 Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Windy37GM Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Det var du som spurte på baatmagasinet.no var det ikke? :-) Skjæret Motorservice, Vallø Marina... Gode begge 2 Lykke til. Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.