Kjetil1 Startet 18.April.2009 Del på Facebook Startet 18.April.2009 Tenkte jeg måtte kjøre litt stil, da jeg skulle ned med båten i går ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Mulligan Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 For å si det slik. Bilen står litt mer i stil til båten i bakgrunnen. Smak, form, design. Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Er det den bak eller foran som er båten ?? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 hmm, det der ser ikke lovlig ut. Mye har padda lov til å dra? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Kjetil1 Svart 18.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2009 hmm, det der ser ikke lovlig ut. Mye har padda lov til å dra? Lov og lov... Samme bil jeg har er oppgitt med alt fra 1150 til 1500 kg, alt etter hvor i landet de ble registrert. Slik var det for 35 år siden... Jeg har uheldigvis en med "feil" vognkort. Jeg merket knapt jeg hadde den bakpå. Det var faktisk mer plagsomt å kjøre med hengeren tom, da vibrerte den mer og sendte vibbene framover... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Draco24styling Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Dæven Ikke mange fine Ds og se, Hvilken modell har du? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Kjetil1 Svart 18.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2009 Det er en DSpecial 1975, som fikk en grundig restaurering for 3 år siden. Da ble ALT rust tatt og masse ble skiftet. Dermed fikk den litt oppgraderinger, slik som større motor, 2175ccm, skinnseter i stedet for skai, metalliclakk, heldekkende kapsler og div listverk. Sveis, lakk og mekanisk er gjort selv. Men, mer info finnes på DS-klubbens forum... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Kodvaag Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Håper du bruker Caravellen når du skal slure på clutchen opp båtrampen med den tunge båten!! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Pjolter Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Herlig å se en godt holdt padde igjen,. Jeg har en onkel som var trofast til padda i over 20 år.. Men måtte gi seg da "hans" mekaniker ikke orket mer .. he hehe Vakre biler da Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
knutza Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Utrolig fin bil, det hadde vært morsomt med noen flere bilder av den. Gjerne litt detaljer Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Håper du bruker Caravellen når du skal slure på clutchen opp båtrampen med den tunge båten!! da har ikke du skifta clutch på caravelle før - trur ikke du finner mere knotete eller dyrere bil og bytte på Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Er det den bak eller foran som er båten ?? jeg regna ut det var den vite m blå stripa da den står mot vannet Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
avsluttet Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 En "ekte" citroen! veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
PlussMann Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 ÅÅÅ gleder meg til jeg skal sette ut min båt jeg. Ikke ofte en ser slike biler lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.