NovaMalin Startet 18.April.2009 Link til dette innlegget Startet 18.April.2009 Jeg har slipt ned mange års gammal morro fra stålkjølen på seilbåten vår. Det tok tid.... Har behandlet kjølen med en rusteter (Turtlewax). Har deretter primet med VC Tar2. De stedene hvor rustedteren beklageligvis ble smurt litt tjukkt på (noen små felter) ser det ut som at primeren har kokt (bolblet). Antar at grunnen til det er at rusteteren ikke hadde tørket helt på de stedene. Nok om det... Har lurt på å slipe ned de stedene det har kokt og prime på nytt. Hva gjør jeg? Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Superkul Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 jeg har brukt rustbjørn som også er en rustdreper men den må tørke ordentlig og jeg pleier å slipe over - da er det igjen i rustporene og malinga setter seg men dette er gjort på bil da......... om det koker hvis den ligger igjen vet jeg ikke men på rustbjørn satt ikke lakken/mainga Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.