skoppy Startet 18.April.2009 Link til dette innlegget Startet 18.April.2009 Hei er det noen som har erfaring med kina motorer har en defekt topp til en Yanmar 3 QM30 og den koster bortimot 30000.- så kan en jo få en ny kina motor for 40-50000.- ???? Sitér dette innlegget En diplomat er en person som har evnen til å be deg dra til helvete på en måte som gjør at du faktisk ser frem til turen Link to post
Capitaine Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 (redigert) Jeg har ingen erfaring med motorer produsert i Kina, men her er noen linker, selv om de ikke gir mye erfaringsinformasjon: Kjøpe kinesisk motor, er jeg helt gal? Har noen hørt om Yang Dong dieselmotorer? Yang Dong Marinediesel, erfaringer? yang dong motorer - erfaringer? Lomatec motorer, erfaringer? Ellers kan jeg nevne at søkefunksjonen her på forumet gir svar på de fleste spørsmål en har om båt og båtliv. Det er ved hjelp av søkefunksjonen jeg har funnet disse linkene. Redigert for skrivefeil. Redigert 18.April.2009 av Capitaine (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skoppy Svart 20.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 har fått et tilbud på denne motoren fra sverige på 28400 sek den er på 37 hk det er jo ikke mer en hva en gir for en ny topp til en Yanmar 3qm30 Sitér dette innlegget En diplomat er en person som har evnen til å be deg dra til helvete på en måte som gjør at du faktisk ser frem til turen Link to post
Sydkorset Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Hei Skoppy. Ble det til at du handlet motor i Sverige? Fornøyd så langt i tilfellet? Vurderer selv å kjøpe meg ny motor fra RRun Sverige. (dette er vel egentlig Yang Dong motorer? I såfall har selve motorene et ganske godt rykte) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.