Kalle Well Startet 18.April.2009 Del på Facebook Startet 18.April.2009 Noen som har noen gode forslag til hvordan jeg kan besytte drevet fra groe? Har prøvd å bruke en stor plastduk som egentlig er beregnet for utemøbler, og fikk trukket den rundt aggregatet. Problemet er at dette ikke er noe særlig tykt stoff, og blir fort revet i stykker i sjøen.. Noen som vet om en slags pose/bag som kan brukes til dette?? Sitér dette innlegget Link to post
Arve Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Prøv bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 (redigert) Det finnes en bag utviklet for dette formålet, men jeg husker ikke hva den heter. Sikkert noen som har denne som kan svare. Men har hørt at det er noe plunder og heft å ta på og av hvis det er vanskelig å komme til drevet. Redigert 18.April.2009 av trikkern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Capt'n Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Du tenker vel på denne kanskje http://www.drevhetten.no/ Sitér dette innlegget Vennlig hilsen Capt'n. Link to post
trikkern Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Den var det ja! Sitér dette innlegget Link to post
Capt'n Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Men jeg aner ikke om den fungerer, vet bare om at den eksisterer... Sitér dette innlegget Vennlig hilsen Capt'n. Link to post
Larspo Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Snu båten på båtplassen og legg hekken den andre veien. Groe kommer i samarbeid med mye lys. Mye enklere enn hetter og diverse. Sitér dette innlegget Link to post
Endeavour Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 (redigert) Ikke så lett å unngå groe og rur på drev og propell. Men når det gjelder å fjerne dette, anbefaler jeg Watski Barnacle Remover. Dette sprayes på og spyles av. Jeg bruker i tillegg en børste før avspyling. Blir rent og pent. For moro skyld sprayet jeg drev og propell med hårlakk før sjøsetting nå i påska. Blir morsomt å følge med Redigert 18.April.2009 av Bigisland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 21.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2009 Bunnsmører drevet selvfølgelig, men gror alltid litt, selvom jeg snur båten slik at lyset ikke kommer så godt til på drevet. Er ganske grundt der båten ligger, så det kommer lett mye dritt rundtom drevet.. Men den posen så jo grei ut, men dyrt for en pose.. hehe.. Sitér dette innlegget Link to post
hermansen Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Hvorfor ikke bare forsøke med noen store svarte søppelsekker og feste med strips ? De går nok fort i stykker og varer kanskje ikke mer enn 1-2 ganger, men koster lite. /Øystein Sitér dette innlegget Link to post
Helli Svart 20.Mai.2009 Del på Facebook Svart 20.Mai.2009 Sjekk ut DREVHETTEN.NO Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.