VO`n Startet 18.April.2009 Link til dette innlegget Startet 18.April.2009 Skal ha feste til flaggstang på båten, trodde dette var noe man selvsagt fikk kjøpt på Biltema og dro innom båt avdelingen dems tidligere men både flagg og stang hadde de men ikke feste... Sitter derfor nå å leter på nettbutikker, mulig jeg bruker feil søkeord når jeg leter men jeg finner faktiskt ingen som selger dette.... Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 maritim.no seatronic.no seasea.no Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 18.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 Maririm kun feste til rekke Seatronic ingen treff Men seasea derimot, takk Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 18.April.2009 Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 Watski har flere typer, sjekk her. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 18.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2009 Takk for den knutza Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 19.April.2009 Link til dette innlegget Svart 19.April.2009 Maritim: Flaggfeste AISI 316 25mm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.