Capt'n Startet 19.April.2009 Link til dette innlegget Startet 19.April.2009 Tenkte det kunne være interessant å se hvor ofte dere stenger av drivstofftilførselen. Det er mulig å velge flere svar i første spørsmål. Sitér dette innlegget Vennlig hilsen Capt'n. Link to post
Hansi Svart 19.April.2009 Link til dette innlegget Svart 19.April.2009 Stenger kun ved filterskifte. Sitér dette innlegget Link to post
Capt'n Svart 19.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2009 (redigert) Hey, etter 36 stemmer er dette faktisk mer interessant enn jeg hadde trodd. Spennende å se når flere har stemt. Jeg er ikke så flink til dette selv og lurte på om jeg er en slurv, men det kan se ut som at flere er i samme "båt" som meg. Kom til å tenke på en ting: det er vel kanskje mulig at de som har bensinmotor anser faren som større med åpen ventil enn de som har dieselmotor Et annet moment er jo at det er nok lettere å stenge av dersom man har utenbordsmotor, er det ikke? Tilkomst og tilgjengelighet til ventilen kan jo innvirke på hvor ofte man stenger. Redigert 19.April.2009 av Capt'n (see edit history) Sitér dette innlegget Vennlig hilsen Capt'n. Link to post
Capt'n Svart 19.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2009 Er det ikke litt rart at så mange installasjoner ikke har drivstoffventil? Sitér dette innlegget Vennlig hilsen Capt'n. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.