sjonkel Startet 19.April.2009 Link til dette innlegget Startet 19.April.2009 Jeg tok båtførerbeviset på skolen i 1989... har også tatt noe videregående kurs et par år etter det. (Tenkte å lese igjennom boka for å forfriske kunnskapene nå. ) Har såklart mistet beviset... er det noe sted man kan få det tilsendt (hvem skal jeg kontakte), eller må jeg ta prøven igjen?? -R. Sitér dette innlegget Link to post
Rune_12 Svart 19.April.2009 Link til dette innlegget Svart 19.April.2009 Du finner info her: http://www.sjofartsdir.no/no/Vis_Sjovett/B..._Batforerbevis/ Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 19.April.2009 Link til dette innlegget Svart 19.April.2009 Ja det er gyldig ennå. Kontakt norsk test og oppgi ditt hele fødselsnummer. Skolen skal ha registrert dette i sin tid. Du vil da få beviset i postkassen og en regning på ca 300 kr Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.