sodne Startet 19.April.2009 Del på Facebook Startet 19.April.2009 .Idag når jeg bakket ut av båsen, kom jeg borti noe brunt slimete sjøgress av ett slag, rett etter sluttet kjølevannet å komme ut av eksosen. Jeg gikk litt til men ingen endring. så jeg gikk videre med nødmotoren (en liten påhengs som henger bakpå.) etter en halv time prøvde jeg hovedmotoren igjen, men ingen endring. Finns det noen måte å spyle systemet på eller må jeg til å skru? dette er ett volvopenta drev med en ombyggd honda 8 hk. påhengs oppå. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
kiktor Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Du kan prøve å blåse det ut fra innsiden.Ta av slangen som går inn på vannpumpa og åpne bunnkrana og blås igjennom.Mulig du må ha større trykk så sikre deg med ei bilpumpe eller lignende. Hvis slangen er under vannlinja vil det fosse inn vann når den er åpen.Greit å ha bunnkrana innen rekkevidde. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Trykkluft frå ei dykkeflaska har løyst liknande problem for meg. Hold tuten mot slangen og gi gass. Det er greiast å vera to personar. Lykke til. Ask Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Jeg brukte pumpa tilhørende gummibåten, ved et lignende tilfellet. Jeg fikk åpnet inntaket med den. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
sodne Svart 1.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Jeg tok kompressoren og lagde en overgang slik at jeg kunne blåse luft inn eksosutgangen. Etter og ha gjort dette, og registrert at det kom bobler fra under skroget startet jeg motoren. Det kom litt vann, deretter ingenting. kan impelleren ha blitt ødelagt? Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.