Havbrus Startet 19.April.2009 Link til dette innlegget Startet 19.April.2009 (redigert) Hei Har fått montert en Gori foldepropell på mitt 110 S drev. Dette er en Gori 12,5 x 8 av gammel årgang men den virker ok.Det jeg ser er at vandringen på propellen går forbi 0 pungt (rett ut) når man vender bladene bakover. På min gamle Volvo propell så stopper bladene når de stod rett ut.. Det er et spor på hver side av Gori propellen som er U formet . Skal det være noe montert her for å stoppe den i mitt stilling ??? Grunnen til at jeg spør er at jeg har mistet nesten alt av kraft under bakking i forhold til hva jeg hadde på den gamle volvo propellen. Redigert 19.April.2009 av Havbrus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 19.April.2009 Link til dette innlegget Svart 19.April.2009 Her er siden dems: http://www.gori-propeller.dk/ Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.