Oliver Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 "skrogisolasjon i kabinen 10mm k-flex" Dette var interessant. Hvordan var dette å legge inn i "bordgangene"? Lurer også på hvor man får tak i dette. Har ikke hørt om k-flex før. Flott tråd å følge med på. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Flott arbeid, Frode R! Lurer på denne isolasjonen k-flex, Har du noen link, bilder av monteringa, pris pr kvm etc? Og så var det beisen du brukte på bjørkeplatene, veldig fin farge, hva slags beis? Lurer på å bruke noe bjørk ombord i EIR, tenkte først på naturell med olje eller lakk, men bildene dine satte meg på andre tanker. mvh JanS/EIR Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Frode R Svart 24.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 k-flex eco heter det jeg brukte. det var noe vi hadde igjen på jobben, vet ikke hva det egentlig koster fant en link til produktet her K-Flex Beisen jeg har brukt er Herdins Lakkbeis (teak farge), og 3 lag 3stjerners gulvlakk til slutt Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 24.Mars.2010 Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 Superdupert resultat, og dette beviser også at alle produktene som brukes ikke nødvendigvis må innholdet marin i navnet for å gi resultat, og som sannsynligvis ville vært dyrere produkter i utgangspunktet. Flott resultat Sitér dette innlegget Link to post
Frode R Svart 24.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 dette beviser også at alle produktene som brukes ikke nødvendigvis må innholdet marin i navnet for å gi resultat "word" Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Mars.2010 Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 Hvordan lagde du det motorlokket??? En bruksanvisning på dette ?? Det så bare knall ut. Har lyst og lage samme ombord i min sjømann 22 Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Frode R Svart 24.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 bruksanvisning.......hmmmmm nei det har jeg ikke, jeg tegnet bare på lokket og fylte inn feltene med beis, maling og lakk. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Mars.2010 Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 Så det er ikke ett pusslespill som du har limt på? du har bare beiset og lakket i forskjellige farger? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Mars.2010 Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 (redigert) Redigert 24.Mars.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.