NovaMalin Startet 19.April.2009 Del på Facebook Startet 19.April.2009 (redigert) Jeg har krybbe med fire støttebein som berører skroget. Jeg har lagt ned en del arbeid under vannlinjen i år, og har lyst til at det også skal være bra under støttebeina. Vil båten stå støtt med tre støttebein? Kunne egentlig tenke meg et løst støttebein som sikkethet i alle tilfeller. Noen som har et å låne bort? (Tønsberg) (Før båtpuss) Redigert 19.April.2009 av SuperNova (see edit history) Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Polarn Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Bruk en 2-4 til å støtte opp så går det greit. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
nedgård Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 2"4" er bra, eller så kan du stoffe flekkene du ikke kommer til når båten henger i krana på vei ut. det går helt fint Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 (redigert) Allier deg med en 2x4 toms som du støtter opp med mens du flytter labben litt opp eller ned. Har funket for meg - alltid. Selvfølgelig, står båten litt skjevt og du har ugunstig vind, bør du vel være litt mer forsiktig. Geir Steike - alle med samme dimmen også !! hehe.. Redigert 19.April.2009 av GeirT (see edit history) Sitér dette innlegget Geir Link to post
Enzo Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Det er jo masse båter rundt deg som tas ut daglig nå , ser du noen som har et par støtter til overs så er det vel bare å spørre om å låne en times tid mot å kjøre de hjem til dem etterpå. Evnt så er det bare å spørre Frank om å låne noen løse støtter en times tid , han har vel flere stående borte ved den bua der han løfter ut båtene. Er det kun stoffing og ikke priming osv så er det vel like greit å stoffe flekkene når den henger i krana. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 19.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2009 Skal slipe og stoffe. Tenkte på å spørre noen som har sjøsatt om å låne ei støtte. Å spørre Franke var en god idé. Takk for svar! Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Falx Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Har gjort det samme på min Scand, brukte ei 2"-4 som erstatning. Funket som bare d :) vh Falx Sitér dette innlegget Bavaria Sport 39, 2013 mod. Link to post
Fusebox Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Bare husk på at båten er svært tung, og det er sikkert ikke noe gøy å havne under den. Om du er uheldig, så er det kanskje en mulighet for at den kan vri seg i støtten og ramle ned. Sikkerhet først og sist. Er du i tvil, så tenk en gang til om du kan gjøre det annerledes. Sitér dette innlegget Link to post
Herr Felle Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Uansett - vær varsom! Her er et lite hint om hva som kan skje: http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=427452&cat=4913 Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Uansett - vær varsom! Her er et lite hint om hva som kan skje:http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=427452&cat=4913 Det der så ikke noe morro ut ! Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Stakkars eier... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.