Fjordrafting Startet 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2004 Hei Lurer på om jeg er den eneste her som er en RIB bruker eller er det flere som har slik her ? Det er en skikkelig morssom båttype å kjøre uansett vær Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
Sigurd Svart 26.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Kanskje ikke akkurat RIB...men ganske nært; kjører en del MP Springer og litt NorSafe FRBer. Ikke påhenger men vannjet. Men morro er det lell!!!! mvh Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Hei Du er ikke den eneste. Jolla er RIB. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Er med og kjenner mange med RibÈR. De har en egen Rib klubb her i Trondheim. Blitt veldig populært .Narwhal er det en del av + en del andre jeg ikke husker navnet på. >Alt fra 90 hestere påhenger til twin 346 HK Yannmar dieseler .. Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Herman Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Teller en 2,55 meter med 5 hk? Alu-bunn, går som et skudd! Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
b-e-p Svart 28.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2004 Det heter at det er barna sin rib, men jeg synes det er fryktelig morro å `låne` den. 10 fot grand rib med jokey sal og en oppskrudd 9,9. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordrafting Svart 28.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2004 Hei Responsen er nesten som ventet ja Selv så har jeg nok en i en størrelse større. Kjører rundt i en Bombard 7.30 med en yamaha F225 bakpå. Dette gir en fart på inntil 50 knop avhengig av lass. Grei båt til dykking og komme seg rundt med. Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
Pjolter Svart 28.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2004 Det er akkurat det ribène her blir brukt til .. Gjengen er dykkere og bruker disse båtene til fartsprøver og dykking. Båten her går fra 30+ til 65 knop !!.. Voksent. Alt fra 15 fotere til 33 med overflatedrev og innebygd 17 " flatskjerm i konsollen.. heftig men ikke helt til mitt bruk dessverre, Har kjempelyst på en, men må krype til korset og innrømme at jeg da ikke får med kona og ungene,,, Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.