Lazyjack Startet 20.April.2009 Link til dette innlegget Startet 20.April.2009 Ser at Maritim har disse i forskjellige varianter men er de tette nok til å monteres ute i cockpit hvor de blir utsatt for regn og sjøsprøyt? Trenger en som har tre stillinger - på-av-på. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Nidelv 24 Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Iflg katalogen til Maritim er de vanntette - IP67. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 ..men er plata/skottet man har montert dem i fortsatt vanntett? det tror jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 20.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Nei, men med Sikaflex blir de det. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 ja kanskje, men jeg prøvde å tette i fjor. Nå er dette under kalesjen slik at jeg kan ikke si så mye om resultatet. Ellers er det vanskelig å få sika mellom bryterne, som sitter inntill hverandre, og der er vel ikke noen pakning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.