hanto_24 Startet 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2004 Hei er det noen som veit hvor jeg kan få tak orginale tegninger over innredningen til en hanto 24.? trenger tegning av sitte gruppen bak med litt mål og greier da alt var tatt ut da jeg kjøpte båten. Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Hei. Det er en forhandler på disse i Tvedestrand,strannma@online.no :wink:Stranna Maritime. Tlf.nr 37161000 eller mob. 41312149. Mulig de har info angående disse tegningene. Lykke til. Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
Hanto Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Hei er det noen som veit hvor jeg kan få tak orginale tegninger over innredningen til en hanto 24.? trenger tegning av sitte gruppen bak med litt mål og greier da alt var tatt ut da jeg kjøpte båten. Båten din er bygget på Kroken i Grimstad, Firmaet heter nå Elwaro boat, Men lokalene brant dessverre ned i fjor høst, så det kan jo hende de har lagt ned? tlf er 37045172. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.