Adland Startet 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2004 Er det noen som veit kor en kan få tak i tolk til montering av Mercruiser i båt??? Snakket med en forhandler, de kunne skaffe til et par tusen... De var sluttet å låne ut pga dårlig erfaring.... Fant på nettet i USA til 700 kr, men dersom noen har til låns/leie, så hadde det vært fint.... Har ventet i 10 mnd på ny motor så det begynner å klø i fingrene for å få båten på sjø.... Sitér dette innlegget Har etter mange års kamp gitt opp kampen mot trefotsjuka.... Igjen.... Link to post
Slagskibet Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Tolk? Kan den snakke da Hmm,nei antakelig ikke.Men hva er en tolk?? Sitér dette innlegget Link to post
Adland Svart 27.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Hmmmm.... ja snakker russisk.... Nei, er lik den siste delen på drevet, akslingen som står gjennom transomen og inn i motoren... Brukes for å stille inn motoren riktig i forhold til agregatet... viss ikkje det er rett så er det et hel..... å få drevet på plass igjen... Noen som har et annet og mer korrekt navn???? Sitér dette innlegget Har etter mange års kamp gitt opp kampen mot trefotsjuka.... Igjen.... Link to post
Draco17 Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Sjekk med et Mercruiserverksted om de er villige til å låne ut mot at du legger igjen noe penger som sikkerhet. Dette har fungert for meg flere ganger. Sitér dette innlegget Link to post
balugo Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Fant en på E-bay som jeg fikk for ca 500 med frakt og det hele. Ok det synes jeg, siden den kan være grei å ha til senere også. Kom i posten etter ca 14 dager Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.