Jump to content

Kystlagstreff på Steilene

Figaro

Recommended Posts

Hei alle kystkulturinteresserte! Helgen 20-21 juni avholdes Kystlagstreff 2009 i samarbeid med IOKS (Indre Oslofjord Kystlagssammenslutning) på Steilene .Det blir samling av båter, eldre og nyere, foredrag, reperbane med mer. Lørdag kveld blir det dans og moro på vårt nyryddede verksted, og salg av div. fra Høvelen bar.

Så hvis du har lyst, og ikke noe annet på programmet, er du velkommen til et historisk båttreff. Plastbåt ingen hindring! :wink::cheers:

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Problemet er at Baatplassen har sitt årlige treff i Horten denne helgen.

Oj, det husket jeg ikke. Og jeg ønsker ikke at det skal bli noen konkurrent til BP treffet, men som jeg skrev, "hvis du ikke har noe annet på programmet". Og Steilene ligger jo kun en times gange fra Aker Brygge, så hvis noen bare ønsker en liten dagstur, er det jo et alternativ.

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Hei Figaro

Kunne tenkt meg en tur men er det meningen man skal ankomme med egen båt? Det blir vel fort fullt? Finne det noe mere informasjon om kystlagtreffet på nettet?

Det er plass til mange båter, da det er både faste og flytebrygger hvor man ligger utenpå hverandre. Ellers er det mulig å ankomme med bil til Alvern brygge på Nesodden og bli fraktet over sundet med båt. :sailing: Det finnes nok ikke noe info på nettet, så vidt jeg vet.

Redigert av Figaro (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...