Jump to content

I dag kommer den...

Platt

Recommended Posts

Sjøsatte båten på fredag, uten problemer! Den er virkelig lekker, men admiralinnen har talt og mener at den blir for liten for oss, så vi legger den ut for salg.

Har vært å sett på en 29' plattgatter som muligens blir kjøpt isteden. Men kan jeg ha to båter? Nei!  :smiley:

Galskapen vil ingen ende ta....  :wink:

En sådan admiralinne, skall du vare redd om.........synes båten er för liten, gå o kjöp en större båt ............. :flag:

S/Y Gunga Din

Sjøsatte båten på fredag, uten problemer! Den er virkelig lekker, men admiralinnen har talt og mener at den blir for liten for oss, så vi legger den ut for salg.

Har vært å sett på en 29' plattgatter som muligens blir kjøpt isteden. Men kan jeg ha to båter? Nei!  :smiley:

Galskapen vil ingen ende ta....  :wink:

En sådan admiralinne, skall du vare redd om.........synes båten er för liten, gå o kjöp en större båt ............. :flag:

S/Y Gunga Din

Helt enig! I slike tilfeller bør man gjøre som admiralinnen befaler...  :smiley:

Lykke til med både kjøp og salg!

lå den wiksten-snekka du så på i moss? har vurdert en der borte, men ikke dratt for å se på den ennå se. hva feilte den?

hvor mye gav du for snipa di?

... Hadde i utgangspunktet en Wiksten på hånden, men den stod ikke til forventningene..

lå den wiksten-snekka du så på i moss? har vurdert en der borte, men ikke dratt for å se på den ennå se. hva feilte den?

Ja, Wiksten-snekka lå i Moss. Det var ikke noe galt med den, men vi hadde først bare sett den på land og når vi senere så den utpå fikk jeg bare et akutt anfall av "nei, den vil jeg ikke ha" -følelsen. Pleier å gå for magefølelsen, så da sto vi over.

Ellers er 29' fot plattgatter kjøpt og skal hentes til Søndag, så vil du ha en "snipa" så send meg en IM!  :flag:

Gratulerer så mye med ny båt!

Sier som deg Frank

Skummelheten går vel begge veier!?  :flag:

Håper du slipper sinna telefoner fra kjøper i ettertid!  :flag:

Jeg solgte også båten min usett, men etter mange telefoner og spørsmål fra kjøper var vi rimelig trygge begge to.

Kjell

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...