Jump to content

I dag kommer den...

Platt

Recommended Posts

Sjøsatte båten på fredag, uten problemer! Den er virkelig lekker, men admiralinnen har talt og mener at den blir for liten for oss, så vi legger den ut for salg.

Har vært å sett på en 29' plattgatter som muligens blir kjøpt isteden. Men kan jeg ha to båter? Nei!  :smiley:

Galskapen vil ingen ende ta....  :wink:

En sådan admiralinne, skall du vare redd om.........synes båten er för liten, gå o kjöp en större båt ............. :flag:

S/Y Gunga Din

Sjøsatte båten på fredag, uten problemer! Den er virkelig lekker, men admiralinnen har talt og mener at den blir for liten for oss, så vi legger den ut for salg.

Har vært å sett på en 29' plattgatter som muligens blir kjøpt isteden. Men kan jeg ha to båter? Nei!  :smiley:

Galskapen vil ingen ende ta....  :wink:

En sådan admiralinne, skall du vare redd om.........synes båten er för liten, gå o kjöp en större båt ............. :flag:

S/Y Gunga Din

lå den wiksten-snekka du så på i moss? har vurdert en der borte, men ikke dratt for å se på den ennå se. hva feilte den?

Ja, Wiksten-snekka lå i Moss. Det var ikke noe galt med den, men vi hadde først bare sett den på land og når vi senere så den utpå fikk jeg bare et akutt anfall av "nei, den vil jeg ikke ha" -følelsen. Pleier å gå for magefølelsen, så da sto vi over.

Ellers er 29' fot plattgatter kjøpt og skal hentes til Søndag, så vil du ha en "snipa" så send meg en IM!  :flag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...