Gunga Din Svart 6.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2004 Sjøsatte båten på fredag, uten problemer! Den er virkelig lekker, men admiralinnen har talt og mener at den blir for liten for oss, så vi legger den ut for salg. Har vært å sett på en 29' plattgatter som muligens blir kjøpt isteden. Men kan jeg ha to båter? Nei! Galskapen vil ingen ende ta.... En sådan admiralinne, skall du vare redd om.........synes båten er för liten, gå o kjöp en större båt ............. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 6.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2004 Sjøsatte båten på fredag, uten problemer! Den er virkelig lekker, men admiralinnen har talt og mener at den blir for liten for oss, så vi legger den ut for salg. Har vært å sett på en 29' plattgatter som muligens blir kjøpt isteden. Men kan jeg ha to båter? Nei! Galskapen vil ingen ende ta.... En sådan admiralinne, skall du vare redd om.........synes båten er för liten, gå o kjöp en större båt ............. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Arvid_A Svart 6.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2004 En sådan admiralinne, skall du vare redd om.........synes båten er för liten, gå o kjöp en större båt ............. Helt enig! I slike tilfeller bør man gjøre som admiralinnen befaler... Lykke til med både kjøp og salg! Sitér dette innlegget Link to post
_PiPp_ Svart 7.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2004 lå den wiksten-snekka du så på i moss? har vurdert en der borte, men ikke dratt for å se på den ennå se. hva feilte den? hvor mye gav du for snipa di? ... Hadde i utgangspunktet en Wiksten på hånden, men den stod ikke til forventningene.. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2004 Har aldri kjøpt båt usett,men et par motorsykler er det blitt. Og,bank i bordet,er ikke blitt lurt ! Men det er kanskje flaks? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2004 Helt enig! I slike tilfeller bør man gjøre som admiralinnen befaler... Lykke til med både kjøp og salg! Helt uenig! Ikke selg!!! Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 7.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2004 lå den wiksten-snekka du så på i moss? har vurdert en der borte, men ikke dratt for å se på den ennå se. hva feilte den?Ja, Wiksten-snekka lå i Moss. Det var ikke noe galt med den, men vi hadde først bare sett den på land og når vi senere så den utpå fikk jeg bare et akutt anfall av "nei, den vil jeg ikke ha" -følelsen. Pleier å gå for magefølelsen, så da sto vi over.Ellers er 29' fot plattgatter kjøpt og skal hentes til Søndag, så vil du ha en "snipa" så send meg en IM! Sitér dette innlegget Link to post
Kjell Svart 7.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2004 Gratulerer så mye med ny båt! Sier som deg Frank Skummelheten går vel begge veier!? Håper du slipper sinna telefoner fra kjøper i ettertid! Jeg solgte også båten min usett, men etter mange telefoner og spørsmål fra kjøper var vi rimelig trygge begge to. Kjell Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 7.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2004 Gratulerer med nyinnkjøpt båt. Håper det er nok plass, men når du nå har sett den så er det vel det. mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.