Fergu Startet 21.April.2009 Link til dette innlegget Startet 21.April.2009 (redigert) Jeg trenger originalt koblingsskjema til Draco 1800 ST/DC. Har lastet ned en instruksjonsbok fra dokumentarkivet som inneholder koblinsskjema (Elektrisk diagram) Problemet er at oppløsningen på det scannede dokumentet er for dårlig, det er umulig å se detaljene, farger osv. Er det noen her på forumet som kan bistå med dette, eventuelt har noen gode tips? Redigert 21.April.2009 av Fergu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2tx Svart 18.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2009 Hva er det du trenger skjema til? Sitér dette innlegget Link to post
Fergu Svart 18.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2009 Takk for svar. Har fått tak i det jeg var ute etter. Sitér dette innlegget Link to post
Bjerkis Svart 19.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 Jeg trenger også koblingsskjema, kanskje noen kan scanne det og legge det i Dokumentarkivet? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 19.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 Dette er det nærmeste jeg kommer, forhåpentligvis har noen en mye bedre kopi av en gammel instruksjonsbok, disse hadde også koblingskjemaer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.