nordan family 27 Startet 21.April.2009 Link til dette innlegget Startet 21.April.2009 (redigert) Ser at dette instrumentet skal være en "fullverdig" kartplotter i båt, og en fullverdig bilnavigasjon. Har søkt litt rundt her og ser at det er noen som har kjøpt det - men hva er erfaringene? Er et slikt kombiinstrument fullverdig for bruk i båt? Redigert 21.April.2009 av nordan family 27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 21.April.2009 Link til dette innlegget Svart 21.April.2009 Tenk bare hvor meget bedre den er enn ingenting. Sørg bare for å ha oppdaterte papirkart ombord. Sitér dette innlegget Link to post
sarp Svart 30.April.2009 Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 Hei! Jeg er superfornøyd med den!! Suveren... Lett å ha med å gjøre... Glad for at jeg ventet på den!! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 30.April.2009 Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 Glad for at jeg ventet på den!! Har selv en Garmin 525 i Yamarinen og den dekker mitt behov godt der. Men husk at om X antall måneder kommer det sikkert et nytt produkt som er enda bedre. Skal en hele tiden vente på noe nytt får en aldri kjøpt noe. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Garmin 620 er det første av de kombinerte kartplotterene/bilnavigatorene som gjør en fullverdig jobb. Denne har OK skjermstørrelse og også NMEA 183 port. Men ser ikke helt begrunnelsen for å kjøpe en slik kombisak når en får gode bilnavigatorer under tusenlappen. Sist jeg så etter solgte Elkjøp TomTom One for 699kr på nett. Sitér dette innlegget Link to post
sarp Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Hei! Ja, men det er vel ikke kartplottere med , feks g2 v kart... Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Det jeg mener er at det er unødvendig å kjøpe en plotter som jo er et kompromiss siden den er en kombinert navigator/plotter når du kan få en bilnavigator nesten slengt etter deg. Kjøp i stedet en bra plotter som bare er beregnet for marinbruk og en billig bilnavigator i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.