sporti Startet 21.April.2009 Link til dette innlegget Startet 21.April.2009 Trenger varmeveksler, eksosbend og transom (Den som er skrudd i hekken) til Volvo Penta TAMD22 SX. Noen som har erfaringer om leverandører på brukt / nytt? Hva bør jeg passe på under bruk av denne motoren, hva er svakhetene på modellen? Sitér dette innlegget Link to post
TLSA Svart 21.April.2009 Link til dette innlegget Svart 21.April.2009 Tror en kompis har en varmeveksler til en tamd liggende.. Kan sikkert fikse noen bilder om du vil. Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
rhummels Svart 26.April.2009 Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 Hei! Har samme motor i min båt. Den ble fullstendig overhalt i fjor, så har veldig god kjennskap til den. Er det varmevekslerhuset du trenger, eller kjølerørene? Har et hus med hull i, og en helt i orden innmat. Er veldig vanskelig å få tak i brukt & uorginalt til denne modellen, men Garstad i Stavanger har noen deler etter en lite brukt MD22, som har blitt plukket. Er det noe du lurer på er det bare å ta kontakt :D R Sitér dette innlegget Link to post
sporti Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Supert, takk for tips. Hva med transom, kan jeg bruke den fra OMC Cobra? Lageret har rotert i skålen, er det mulig å lime dette, eller gå opp en dimensjon på ytterdiameter lager? Finns det repsett? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.