mea Startet 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2004 HEi! Noen som har forslag til "hjemmelagd" bordstativ. Må være nedsenkbart..Er til cabin bordet i snekka og må kunne senkes ned for å bli sengebunn. Bord-stativene som selges til båt er jo knalldyre...Noen kreative mennesker her ? :) .. Sitér dette innlegget Link to post
Vinylester Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 henger meg på den jeg og!! Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 27.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2004 Har du tilgang til sveiseapp, kan du lage et etter telescop prinsipe, finn et rør som har høyden du skal ha fra dørk til anleggsflata på senga, på den sveiser du på 3støttebein iform av trekanter,på tuppen av hver av de sveiser du på en litten firkant med hull i, til feste i dørken, i dette røret borrer og gjenger du opp et par hull øverst, putter inn et par passene vingbolter disse bruker du til å feste det andre røret i opp posisjon, Du må da også finne et rør som har ytre diameter, som passer inni det nedre røret. sveis på et par støtter der også for å feste bordplata Detta ble mye RØRRRR Det er vel best å bruke rustfritt, men det er ikke alle som har tilgang til det. så da blir det å lakke/male. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 28.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2004 Mitt forslag blir nok at du heller investerer i et slikt bordstativ. Det blir nok det beste og peneste selv om det er nokså dyrt. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.