Terkel Startet 22.April.2009 Link til dette innlegget Startet 22.April.2009 har handlet meg en eldre barracuda 16 fot.. noen som vet hvor mye motor de tåler ? har sett på en 89 mod mercury rekkesekser 115 hk.. men redd den blir litt for tung! Noen som har synspukter ? Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 22.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 ingen som har synspunkter på dette ?? Sitér dette innlegget Link to post
kiktor Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Ser det ligger en på finn som har en 140 hester montert.Selger sier motoren passer bra til båten og oppgir farten til 50 knop. Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 23.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Den med 140 hk har jeg også sett.... men den hadde ikke jeg satt på uten og forsterke tror jeg. hehe det står ingen merker i båten og jeg er ikke klar for og tilføre hvbunnen en ny innkjøpt motor på første gasspådrag.. Det skal jo være brukervennelig også ! Sitér dette innlegget Link to post
nroo7 Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 hei hadde en slik med 125 rekkesekser merc på for mange år siden, den gikk helt ut av vannet med 2 i båten. men gikk fint med 4 i.husker ikke om den var forsterket men trur den ikke var godkjent for mer enn 75hk, men moro var det Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Vekta på en slik rekkesekser er vel mindre enn en ny 75hk firetakter. Tut og kjør (med fornuft =)) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Terkel Svart 24.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 kan hende den er mindre enn en ny firetakter, men den så bare så utrolig stor ut når jeg kikket på den ;) hehe men tror nok det blir en voksen motor ja;) hehe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.