Lazyjack Startet 22.April.2009 Link til dette innlegget Startet 22.April.2009 Noen som kan anbefale en modell og forhandler? Viktig: God å sykle på(selvsagt) Ta minst mulig plass sammenlagt Motstandsdyktig mot korrosjon Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Hvordan definerer du "god å sykle på"? Asker båtservice har en flott men dyr sykkel her. Men er god nok til å erstatte hjemmesykkelen. Men sammenleggbare sykler finnes i mange varianter og det finnes nok en du liker. mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
hahaugan Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Har prøvd både kombi- og mopedutgaven av dette merket, og de er bra. Usikker på om noen har tatt over det norske agenturet etter at den forrige importøren ga seg for noen år siden: http://www.diblasi.us/ Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Jeg kjøpte sammenleggbare sykler fra Maritim for et par år siden; enkle å legge sammen, og tok liten plass om bord. Kostet ca 3000 pr stk. Det du bør tenke på er å kjøpe en sykkel med 20* hjul, og ikke 16*. !6* blir svært humpete og ubehagelig på grus veier Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Jeg købte to af de billigste kinesiske foldecykler i Harald Nyborg (lavprismarked) til 1100 kroner stykket. De har 6 Shimano-gear og 20'' hjul Jeg giver dem WD40-spray-bad to gange om året og de ligger på båden hele tiden. Foreløbig har de holdt fint i to år og jeg forventer at de holder adskillige år endnu med den ret begrænsede brug vi udsætter dem for. Jeg tror ikke det er værd at betale meget mere for kvalitet hvis man ikke bruger cyklerne mere end et par ferier om året. Andy Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Løfter denne, prisen skal være minimal, men sykkelen bør være brukbar og ha mulighet for feste av barnesete.... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Løfter den en gang til jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.