mercury Startet 22.April.2009 Link til dette innlegget Startet 22.April.2009 Har en nordan 16 1983 modell, som det har begynt å skrangle i vinduene da jeg kjører på litt turtall på motoren.. lyden blir borte hvis jeg tar handa på midten av vinduet å presse litt forsiktig.. Noen gode tips om hvordan jeg får bort dette? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Skrangling i vinduer . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 litt silikon hvis det er faste vinduer, og nye gummilister hvis de er til å åpne ?? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
mercury Svart 23.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 er faste vinduer med gummi list rundt ja.. Bare legge silikon inni listen imot vinduet? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Kanskje det er på tide og bytte hele gummilista? Hvis det er en slik "busslist" som rutene sitter i ville jeg byttet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.