joh42 Startet 22.April.2009 Link til dette innlegget Startet 22.April.2009 Problemet er når jeg svinger litt kraftig, får jeg en "knakkelyd" som kommer fra universal leddet i inngangen til drevet. Det er godset i "U" ene som slår mot hverandre. Hørte med merkeforhandleren i Kr.sand. men han kunne ikke si meg hva grunnen kunne være. Er det noen som har hatt lignende problemer og funnet ut av det? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Du skriver ikkje noko om timetallet på motor og drev, men dette er en del som er i konstant bevegelse og har høy belastning. Så dette er kansje vanlig slitasje? Sitér dette innlegget Link to post
joh42 Svart 23.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Hei. Takk for svaret. Har ingen anelse om hvor mange timer det har gått. Jeg har imidlertid skiftet lagerne for 2 år siden, så det skulle ikke være noe slitt. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Tror jeg ville ha demontert for kontroll, ødelegger du ørene til kryssene så begynner det og koste mye penger for ny knute ' ¨ Sitér dette innlegget Link to post
joh42 Svart 26.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 Takk for hjelpen så langt. Får demontere og ta med til merkeverkstedet og høre med dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.