KnutH Startet 27.Mai.2004 Del på Facebook Startet 27.Mai.2004 Noen som vet hvor langt det er (sjøveien) fra Moss til Drøbak, og evt. hvor lang tid jeg bør beregne ? Jada.... er fullstendig klar over at farten avgjør tiden, men jeg mener i "normalt" tempo... 10-15 knop marsjfart eller noe sånt. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 27.Mai.2004 Del på Facebook Svart 27.Mai.2004 Det er 14.5 nm mellom Moss og Drøbak hvis du går på innsiden av Jeløya. Går du på utsiden er det en del lenger. Sitér dette innlegget Link to post
KnutH Svart 27.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2004 Takk skal du ha. Har nemlig båten stående hos Jeløy Båt og Motor, og i morgen er den ferdig ! Kjempeservice hos Trond på Jeløya forøvrig. Da skal den på vannet og kjøres til hytta. Mangler bil meg hengerfeste, men hva gjør vel det så lenge det finnes vann ???? Gleder meg som en unge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.