Buff331 Startet 22.April.2009 Del på Facebook Startet 22.April.2009 Jeg skal flytte batteriene mine relativt langt fra motoren og får da ganske lange kabelstrekk. Fra batteriene til batteribrytere, bus-bars o.l. (fra nå kalt El-sentralen) er det 4m derifra er det igjen 2m til startmotor. Jeg har regnet ut at jeg trenger (og har kjøpt) 95m2 fra batteri til El-sentral. Spørsmålet er om jeg kan betrakte de resterende 2m til startmotor som en "ny" lengde og følgelig bruke mindre kabel, eller inngår de 2m i total lengden slik at regnestykket blir strøm over 6m? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.April.2009 Del på Facebook Svart 22.April.2009 Hvis jeg forstår deg rett så betraktes det som en ny lengde. Det er det totale spenningsfallet som er intr. og det vil være summen av fallene i alle kabelbiter strømmen skal igjennom. PS: Avataren din.. et medlem på forumet har en ekte DC-10 simulator... Sitér dette innlegget Link to post
Buff331 Svart 22.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2009 Takker, Har ikke så mye erfaring med Dc-10 utover å henge i bensinslangen til KDC-10 Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.April.2009 Del på Facebook Svart 22.April.2009 aha, så det er i den enden du er.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.