#cobra Startet 23.April.2009 Link til dette innlegget Startet 23.April.2009 hjelp!!!!!! er det noen som har et stoff på lur mot falming \misfarging..... da min båt er gul,blir den veldig stygg iløpet av sesongen. er det noen som har forslag med stoff den skan settes inn med for å holdet den blank hele sesongen..... polering holder ikke hos meg!!!! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Det samme har jeg fundert på! tror det er sola som er den største grunnen til at gelcoat falmer og blir matt.. finnes det noen form for polering eller liknende med sikkelig beskyttelse mot sollyset? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Hank Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Gammel gelcoat som er blitt tørr og matt etter mange år i solen kan visst bli noe bedre om man setter den inn med vaselinolje om høsten. Da er det mulig at poleringen/glansen holder seg bedre utover i sesongen. Det finnes endel tråder om dette på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
#cobra Svart 23.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 (redigert) jeg har hørt om vaselinolje,eller noe sånt prøvde et lite felt med noe mat olje jeg,så veldig fint helt til jeg tråkket på det noen som har bedre erfaringer???????? noen som har en link,som kan være nyttig Redigert 23.April.2009 av #cobra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Søk på vaselinolje i forumet, så dukker det nok opp noe. Sitér dette innlegget Link to post
Dannyboy11 Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=34900 Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 (redigert) Skygge er bra og totalt mørke er det beste mot falming Redigert 23.April.2009 av aileenll (see edit history) Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
#cobra Svart 23.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 ja sant nok ,men nå er jeg ikke av den heldige sorten som har båthus av og til skulle jeg ønske at båten var hvit.... men takk for svar og linker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.