bakkenils Startet 23.April.2009 Link til dette innlegget Startet 23.April.2009 Har nettopp gjennomført fritidsbåtskipperkurs hos Baatskolen POSEIDON i Stavanger. Undervisning på nett via Baatplassen med repetisjon og eksamenssamlinger ombord i MS Sandnes ved kai i Stavanger passa meg fint. Meget godt og lærerikt opplegg med kunnskapsrik og engasjert kursleder Jan Welde. Kurs starter både lokalt og på nett til hausten, grei måte å tilegna seg kunnskap gjennom vintermånadene mens båten er i vinteropplag. Sjå http://baatskolen.no/. Mvh Gunnar M Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 23.April.2009 Link til dette innlegget Svart 23.April.2009 Kjekt å høre om din gode erfaring. Jeg har selv altfor lenge utsatt å delta på dette kurset. Men til høsten skal både kona og jeg til pers. Vi bor langt fra undervisningssteder og jeg jobber på toppen av det hele offshore. Derfor blir Poseidon/Baatplassens opplegg helt topp. Men nå må du fortsette å bruke baatplassens forum og dele dine gode eller dårlige erfaringer. Alltid kjekt med nye "tryner" her inne. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Bützfleth Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Å ta kurset på nettet er vel og bra, hvis man klarer å sette av den tiden det faktisk tar for å komme igjennom pensum. Selv startet jeg med kurset vi Båtplassen men gikk over til klasserom undervisning i stede. Må si det adskillig lettere. Det var vel 3 av oss som på kurset som startet på kurset her på Båtplassen. Hadde foresten en høytidlig avsluttning av kurset i går ombord på Sandes med kaffe og kaker. På alle kursene til Jan er det hjemme bakt små kaker. Og de alene gjør at det er verd hver krone! Et lite tips til alle som skal på kurset, ta VHF kurset samtidig! Det gir deg, om mulig, enda mer valuta for pengene. Da ser du straks hvordan ting henger mer sammen. Også får du små kaker hvis du tar kurset hos Jan! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.