berg79 Startet 23.April.2009 Del på Facebook Startet 23.April.2009 Hei har en VP motor som skal monteres i båten. Båten er en 20 fot daycruiser. Motoren er kranet på plass i båten og det er den samme motoren som har stått der tidligere (har overhalt). Montering av slanger, ledninger og drev. Båten står i Søgne vest- agder. Sitér dette innlegget Link to post
berg79 Svart 24.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2009 Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 24.April.2009 Del på Facebook Svart 24.April.2009 Heisan ! Tips eller hjelp. En av forfatterne av båtmagasinet "Praktisk Båtägende", har skrevet en visstnok lettfattelig bok om motorbytte. Du får bl.a kjøpt den i Norge for 250kr her: http://www.fishtail.no/side12.html Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.April.2009 Del på Facebook Svart 24.April.2009 Er det ingen verksteder i Søgne som tar sånne jobber lenger? Du må fortelle hvilken båt og motor det dreier seg om. Ligger installasjonsguider i dokumentarkivet. Er det spes. ting du står fast på er det jo bare å spørre her på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
berg79 Svart 26.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2009 det er en vovlo penta 5.7 97 mod som skal inn i en larson cuddy. Håpte å få tak i en som kan dette, som kan ta den der den står. Fikk en pris på monteringen på et verksted, men da må båten fraktes noen mil. Mistet motet når jeg så alle slangene, ledningene og reimene... Hadde jeg bare vært med på å ta den ut, men det ordnet FORBANNET Scand Boats for meg. Sitér dette innlegget Link to post
berg79 Svart 26.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2009 Er desverre ingen i Søgne lenger etter hva jeg har funnet ut, må til Kristiansand eller Mandal. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 26.April.2009 Del på Facebook Svart 26.April.2009 Kan jeg spørre hva du har fått av pris på jobben? sånn ca. Er bare nysgjerrig siden jeg overhalte og monterte min egen motor i fjor, alltid gøy å få litt peil på hva en har spart i arbeidspenger Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
berg79 Svart 28.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2009 6500,- ,men da måtte den monteres før påske Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.