SEMA Startet 24.April.2009 Link til dette innlegget Startet 24.April.2009 Er det noen som erfaring med hva det koster å trekke om puter på en Draco 21 1987 modell (eller tilsvarende båt)? Henholdvis alle puter ute inkl. de to stolene og alle puter inne i kabinen. Kan eventuelt kun trekkene sendes i posten dersom leverandøren ikke er lokal? Er det leverandører som har ferdig mal slik at en slipper å sende de inn? Finner veldig mange putereperatører under Gule Sider - tar gjerne tips på gode verksteder, spesielt i Bergen. Jeg har lenge utsatt omtrekket da jeg har ønsket å opprettholde båtens opprinnelig utseende. Regner med det ikke er mulig å få like trekk igjen (tenker da spesielt på uteputene). Sitér dette innlegget Nåværende båt: Uttern D68DTI (hyttebåt) Tidligere båter: Draco 21DC, Princess 414 Princess 37, Scand Cabin 26 Link to post
Executive Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Sjekk i forumet til www.dracofan.no eventuellt også www.dracoclub.dk Jeg ville også sjekket hos www.seasit.no som har laget puter og stoler i min når den var ny Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
espedal Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Dersom du befinner deg i Bergen, ville jeg absolutt tatt kontakt med Zorba AS i Åsane. De er dyktig på omtrekking av puter. Til en såpass vanlig båt som Draco 21, er det vel nesten rimelig å anta at de kanskje har maler liggende til putetrekkene. Telefon: 55 18 65 10 Hjemmeside: www.aszorba.no Sitér dette innlegget Link to post
Pål`ern Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Jeg fikk trukket om alle puter " ute " for to år siden. Alltså alt som er ute. Stolene, alle putene + sidetrekkene. Disse ble trukket om med helt riktige Draco farger og Draco merke på stolene . For dette betalte jeg kr. 10000.- Jeg husker ikke pr. nå navnet på de som gjorde det, men det er de som restaurerer gamle Dracoer i flekkefjord Sitér dette innlegget Link to post
SEMA Svart 24.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Takk for svar. Fint om noen husker navnet på Draco restaurerne i Flekkefjord nevnt over. 10.000 hørtes ut som en fornuftig pris. Sitér dette innlegget Nåværende båt: Uttern D68DTI (hyttebåt) Tidligere båter: Draco 21DC, Princess 414 Princess 37, Scand Cabin 26 Link to post
Executive Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 http://www.dracofan.no/?s=nyhet2&nid=60 Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Pål`ern Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Nå husker jeg hva de heter. Abelnes båtservice v/Rudolf Pettersen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.